دانلود آهنگ جدید کوروش مقیمی بنام پس چی
نوشته شده توسط : می شاپ

دانلود آهنگ جدید کوروش مقیمی بنام پس چی با دو کیفیت

Kourosh Moghimi Pas Chi دانلود آهنگ جدید کوروش مقیمی بنام پس چی

دانلود آهنگ جدید کوروش مقیمی بنام پس چی با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ: آرش ای پی , تنظیم: سعید انصار

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ جدید کوروش مقیمی بنام پس چی

کوروش مقیمی – پس چی

دانلود با کیفیت ۱۲۸

کوروش مقیمی – پس چی

دانلود با کیفیت ۳۲۰

متن آهنگ جدید کوروش مقیمی بنام پس چی :

هی میشی دور از من

خودت ببین چجوری عشقت گولم زد

میگن میخوای بری

بری میگیری زندگیمو تو از من

بری این دلمو تو بگو پس بگیرم از کی

اون همه خاطره اون همه حسی که بینمونه پس چی

دیوونه بازیامون پس چی

چی میشه دوباره عاشق شیم

کی میگه که نمیشه ما با هم باشیم

تو یه بی عقلی که نمیخوای آدم شی

بری بدون بدونه تو من میبازم

کنارت دارم زندگیمو میسازم

بری همه ازم میپرسن کی جا زد , کی جا زد

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید کوروش مقیمی بنام پس چی

♫♫♫♫♫♫

بذار بدونن همه دیوونگی هایه تو یکی

واسه ی من یه عالمه دیگست

بخوای بری اینهمه , اینهمه خاطره

که بینه ما بوده یه عالمه چی پس

دیوونه بازیامون پس چی

چی میشه دوباره عاشق شیم

کی میگه که نمیشه ما با هم باشیم

تو یه بی عقلی که نمیخوای آدم شی

بری بدون بدونه تو من میبازم

کنارت دارم زندگیمو میسازم

بری همه ازم میپرسن کی جا زد

کی جا زد





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید کوروش مقیمی بنام پس چی ,
:: بازدید از این مطلب : 929
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: